Khamis, 30 April 2009

Hari Terbuka Armada

Gambar-gambar ini kat Pangkalan TLDM Lumut Perak.Kami ke sana bersempena Hari Terbuka Armada yang di adakan pada 26 April lalu.Syok dapat panjat kapal....
Bestnyer....andainya anakku ini satu hari nanti dapat menjadi pegawai TLDM.....
Deretan kapal-kapal TLDM.....

Di dalam kapal.....
Antara senjata yang digunakan untuk mempertahankan negara kita....Malaysia be the best.....
Pakaian yang digunakan navy....
Eh...monyok je..Too tired.....Sian anak mama.Memang penat.Maklumlah cuaca panas terik...tapi pengalaman yang dapat cukup bermakna....

Cuti di Cameron Highland





Sebnrnya ni gambar tahun lepas.Kami sekeluarga memang sllu g Cameron.Dalam setahun tu de gak 3,4 kali.Tapi tahun ni tak berkesempatan lagi.Maklumlah bila anak dah sekolah masa dah rasa cam terhad sangat.Kalau dulu bila ada masa terluang je,isi minyak kereta,jalan je lah.

Kurniaan Ilahi


Permata hati kurniaan Ilahi adalah satu anugerah yang terbesar pada sepasang suami isteri.Alangkah indahnya tatkala melihat wajah-wajah comel zuriat sendiri.Aku dan suamiku mendirikan rumahtangga pada usia yang muda.Aku ketika itu masih lagi belum menamatkan pengajian aku di IPT.Tapi alhamdulillah,aku berjaya menamatkan pengajian aku meskipun sudah bergelar seorang isteri.Selepas 2 tahun berkahwin barulah aku bergelar seorang mama,yakni selepas aku graduate.Kini,aku dah dapat 3 orang puteri.Yepii...comel oiiii..Yang sulung baru memulakan persekolahan di Tahun1.Najla namanya.Yang kedua,Alyaa.Baru masuk tadika meskipun belum 5 tahun.Yang bongsu(agak-agak)ku berikan nama Kauthar.Inilah kisah anak-anakku.......

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com