Isnin, 26 April 2010

Inikah Aku...?

Salam teristimewa buat semua teman2.Terasa lama bebeno tak menulis.Rindu sebenonyer tapi apakan daya masa tak mengizinkan tuk mencorat coret.Tambahan pulak kesihatan yg tak menentu.sekejap ok sekejap ko....Aduhai,teruk sungguh rasanya dugaan kali ni.Tapi nak buat macam mana kan...ape2 pun kena terima gak.Sebenarnyer baru baik demam ni.Mula tu sakit perut sampai tak lekang dari tandas pastu dah demam ngan batuk lak....Peritnyer rasa.
Terlebih dahulu deeja nak ucapkan ribuan terimakasih pada yg sudi menjengah,tinggalkan pesanan dan juga komen.Janganlah marah ye kalo deeja tak sempat nak membalas segala komen ataupun mesej ye.Tak berkesempatan.Itu bukanlah bermakna deeja tak amik berat,deeja hargai sangat.Yelah,nama pun dah berbadan dua,ada saja yg tak kenanyer...Duduk tak kena,baring pun tak sedap....aduhai.ini pun menaip atas katil.nasib baik la lappy kesayangan dah ok,leh gak layan2 internet bila boring.
Sebut pasal layan internet,sekarang ni dah beralih ke facebook....sehari tak bukak rasa cam tak cukup sifat je...adoi...sampai camtu sekali ke...hahahhaha.....Ingat tak dulu deeja penah citer pasal deeja rasa segan nak tegur teman2 lama kat fb.Dulu2 deeja rasa cam rendah diri sangat,ye lah hati ni selalu terpikir apalah sangat yg ada pada diri deeja ni.Terasa kerdil je....uish,teruk betoikan.Bila dah add teman2 lama dulu barulah tahu apa yg difikir dibenak ini benar atau tidak.patutnyer diri ni lebih bersyukur dengan apa yg ada.Rata2 teman2 dah berkerjaya,tapi ada yg masih belum kahwin meskipun umur dah meningkat.Ada yg dah berkahwin tapi sudah memegang title j****.Ada yg dah bertahun kahwin tapi masih belum dikurniakan anak.Ada yg dah punya anak sorang dan masih lagi menunggu kehadiran zuriat lagi......Ada juga yg dah kahwin tuk kali yg ke2/3...Huh...macam2 citer kan....AKU....???Kahwin-sudah.Anak-dah nak masuk 4......Ehmmmmmmm.....pe yg takde,cukupkan semuanyer....tapi satu yg takde....AKU TAK BEKERJAYA...............Huuuuaaaaaaaaaa..........

Jumaat, 23 April 2010

salam Jumaat buat semua...

I Love You


dalam pertemuan ini
kita terperangkap sudah
dalam jerat percintaan
yang tidak di sangka kan
aku telah jadi lupa
siapa diri ku ini
engkau juga di hanyutkan
oleh arus percintaan mu
tapi pabila aku sedar diri
siapakah aku ini
aku bertanya sendiri
apakah akan terjadi
..........................................................huhuhuuhu,dah nak masuk anak ke4.
alahan mengandung pun tak habis lagii
oh....bila nak sihat ..nak makan yang enak2

Sabtu, 17 April 2010

salam .....

ShockedBig Smiley

kini deeja nak mula beransur sihat sikit...bole makan sikit2 ,to bila dah teringin. Buat semua terima kasih ...kerana sudi gak lawat deeja niii.

Khamis, 1 April 2010

salam buat semua..

Sad

Pada ketika ini deeja masih tak sihat lagi .hampir 2 bulan masih lagi alah teruk ,dok baring ,tidur dan makan pun tak berselera .rumah dah macam tongkang pecah...............

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com