Isnin, 7 September 2009

Jalan-jalan perabih duit....

Semalam,hari Ahad,kami sekeluarga p ke Ipoh.Berhajat nak p perabih duit kat KK Home Deco...(Xde le abis....ciput2 je...).Pegi pun dah tengahari...Aku setiap kali ke Ipoh memang selalu singgah kat kedai tu...Kalau tak beli pun,saja p layan mata..Asyik je tengok perhiasan kat situ.Sementara de sale ni bleh gak aku beli sikit2....konon2nya nak umh jadi gaya Inggeris lah tu...tapi umah aku biasa je...malu je..kalau orang tengok...walau camnepun aku bersyukur kerna masih punya rumah meskipun kecik...Meh kiter layan gambo ank2 ku ini.....Yang ni mesti dah tau kan...KK Home Deco tu lah...Kat Taiping tak de,tu yg lepas ke Ipoh...Kat Jalan Kuala Kangsar...

Sempat lagi berposing depan kedai tu...Andainya umah aku lawa camtu........
Ehhh....pe sal gambo ni...?Kena sengetkan kepala kalo nak tengok....Silap teknikal ni.Aku dah betulkan,tapi bila upload jadi camtu gak....Tak pe kan.....Excersice kepala sikit........

Gambo kat bawah ni,kabinet display yg dah lama aku nak beli....Akhirnya tercapai jua....

Antara barangan yang berkenan di hati....

Petang,lepas puas membelek-belek,kitorang terus p pekan Ipoh.P pasar ramadhan kat Greentown...Next n3,aku tunjuk suasana kat psr ramadhan tu ye....Balik dari Ipoh,kami singgah plak Kuala Kangsar.Sama gak,p pasar ramadhan...Memang rame org...Nanti ye...Cik puan Deeja tunjuk....

3 ulasan:

ain berkata...

syoknya sopin!!!

Unknown berkata...

ieda kalo g sini cuci mate aje, hehheh!!! nak beli tarak duit ;p

deeja berkata...

deeja>ain
shoping mmg syok tp kn ukur bju kt bdn sndri....kalo mahal....ehmmmm..

deeja>ieda
akak yg murah bleh le beli....yg len xmmpu le plak..hihi

Kita hanya mampu merancang....

  Assalamualikum wbt massa bergerak pantas, macam2 dah berlaku  dah 3bulan mak meninggalkan kami sekeluarga, kali akhir bersama masa hantar ...