Khamis, 11 Ogos 2011

Milo Ice Blended Ala Deeja.....

Terajin sikit ari nie.Menu minuman kegemaran keluarga ku....Asalnyer,terpikat pada menu Chocolate Ice kat Pizza Hut tu....Memang sedap giler bila lalu kat tekak nie.Tapi apakan daya,kalo selalu p singgah Pizza Hut semata2 nak minum minuman tu leh rabak le poket.Jadi,aku pun merajinkan diri nie mencuba dan mencipta sesuatu yg hampir serupa ngn minuman tu....Maka terhasillah Milo Ice Blended Ala Deeja.


Nak buat tu senang je.
Memula tu bancuh le air milo cam biasa.Kalo nak bancuh yg lain pon boleh,koko ke...tapi ni koko dh abis stok.Maka gantinyer milo je lah.

Milo tadi di blend dengan ketul ais.
Pastu taruh dlm gelas.
Masukkan beberapa skop aiskrim...(Deeja beli sekerim yg 3 in 1 tu)
Then bolehle dihidangkan...
Sluuurrrrrppppp....nyamannyer...sedappppp

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com