Rabu, 4 Ogos 2010

Indahnyer ciptaan Ilahi..........

Damainyer hati bila memandang ciptaan Ilahi yg tiada tolok bandingannya.Adakah aku mampu lagi menikmati suasana sebegini lagi...?Semoga Allah masih lagi memberi kesempatan padaku untuk mengecapi keindahan alam semesta ini.Gambar2 ni diambil kat Lumut,pada bulan lepas.Indahkan...Tapi kalo guna kamera yg canggih tentu gambar lebih berkualiti.Teringin nak beli kamera yg canggih2 ni,tapi bile le gamaknyer....Dah rasa seronok lak ngn bidang fotografi ni.

 

6 ulasan:

en_me berkata...

indahnyerr gambar mentari diufuk biru tewww..

hajarus berkata...

Subhanallah... cantik sungguh ciptaan Tuhan... ;d

nza berkata...

tenang tgk gmbar permadangan nie...sejuk mata...

ciK LyndaWawa igUana berkata...

caantiknye....

ber_u_wang berkata...

pandai nyaa dia cari sudut yang menarik

Yunus Badawi berkata...

Cantik gambar2 tu walaupun guna kamera biasa aje. Hebat ciptaan Ilahi.

Saya pun pergi Lumut jugak tapi 2 bulan lepas.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com