Sabtu, 10 Julai 2010

Cameron Highlands Again........

Salam terindah buat semua teman2 bloggers.Dah usang rasanyer blog Deeja nie.Terasa sepi sesepinyer.Entah ada lagi ke yg ingat dengan kewujudan insan yg bernama Deeja nie atau sudah hilang di ingatan kalian.Sedih rasanyer......Mudah2an masih ada lagi yg sudi bertandang ke teratak sepi nie.Terlebih dahulu,Deeja nak mintak maap sebab rasanyer ada tugasan yg diberi kekawan belum Deeja buat.Ada gak hadiah2 dari teman2 yg belum digantung kat wall umah nie.Bukannyer Deeja tak sudi tapi masa betoi2 tak mengizinkan.Sekarang ni keadaan kesihatan Deeja dah semakin stabil.Tapi masih de lagi waktu yg dok pening2 lalat.Kandungan dah berusia 5 bulan setengah.InsyaAllah due dalam bulan Oktober nanti.Makan semo dah leh masuk....asyik terasa lapo je.....Aduhai....
Oklah,stop dulu citer2 tu ye.....ni citer pasal g jenjalan cuti sekolah tu hari.Dah basi rasanyer tapi tak pe lah....kasi tempek le gak....Tak g jauh pun cuma ke Cameron....Layan je lah ye gambo2 kat Ladang Boh...tu je yg ada.








Ehmmmmm.........jadilah kot ngn gambo2 tu,dah jenuh menunggu tuk upload gambo.Dah tak larat nak menunggu...lembab tul nak masuk......Ok,nanti kiter sambung g citer g jenjalan.....kemana tu....?TUNGGU.......

2 ulasan:

IxoR@ berkata...

sis... last week sy stay kat CH...

jalan jammed la bila weekend eh?

tapi ttp best... suka sgt stay kt CH.

:)

deeja berkata...

Hai Ixora....
kalo weekend mmg jam giler,penah satu masa tu akak g sana jam berkilo2 meter.nak patah balik pun dah xleh,pe nk buat teruskan jugaklah.tapi kalo time cuti sklh,akak sllu g ari biasa je,xde le sesak sgt.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com