Rabu, 28 September 2011

Doakan Uwais yeeee......

Assalamualaikum....salam ceria.Tatkala ini,jantung ku bagai nak luruh...hati berdebar2...risau,gementar,tak sedap hati semuanyer bermain dalam fikiran ku.Tapi tu semua adalah lumrah sebagai manusia.Apa2 pun aku kena kuat,kena tabah untuk menghadapi semua rintangan.

Sebentar tadi ,sekitar jam 12.30 tengahari,Hospital Ipoh dah pun call aku.Tanya macam mana keadaan Uwais.Ok,alhamdulillah..Uwais sihat.Syukur pada Mu Ya Allah kerana memberi kesihatan yg baik pada anakku.Esok,29 September.....kami akan 'lapor diri' kat spital.Uwais dijadualkan akan menjalani pembedahan pada pagi 30 September bersamaan hari Jumaat nie.Ya Allah,selamatkan anakku Uwais.Permudahkanlah semuanya.Janganlah ada apa jua komplikasi....Pada semua teman2 yg terbaca coretan ini,aku memohon agar dapat mendoakan Uwais....

Pada Uwais anak mama.....mama doakan yg terbaik buat Uwais....kuatkan semangat...mama ingin melihat anak mama menjadi seorang anak yg sempurna..InsyaAllah....semuanya akan dipermudahkan...
(Hari nie,Uwais asyik meragam je,asyik nk minta di dukung je....hati ku dah sebak nie....so,tinta bicara di tamatkan disini dulu...sebelum linangan air mata menerjah laju di pipiku)

6 ulasan:

Kak Rose berkata...

Deeja, harap deeja tabah ya... dan buat Uwais, semuga segalanya dipermudahkan...

Irma Ruhani berkata...

Semoga semuanya dipermudahkan. untuk Uwais aunty Irma doakan semoga Uwais dalam keadaan sihat dan semoga pembedahan berjalan dengan sempurna. Amin.

che mid berkata...

Ya Allah, Kau permudahkan segala urusan Uwais, kasihanilah anak kecil itu Ya Allah.. Kuatkan hati mereka menghadapi ujian Mu ini Ya Allah.. Amin Ya rbbal Alamin

HomeKreation berkata...

Aslmkm Deeja. Kenapa dgn Uwias. Kesian nya AuntieRoz dengar ni, semuga pembedahan berjaya & Uwais cepat sembuh. Mama dia pulak, jangan susah-hati, serahkan jer pd Allah.

deeja berkata...

Kak Rose...
Terima kasih ye Kak Rose...Amin

Irma Ruhani....
Terima kasih Irma.Semoga semuanya brjln lncr.Irma dh lalui semua nyer ini,jadi tentu tahu apa yg akak rasa.

Che Mid...
Terima Kasih juga buat Che Mid yg sudi mendoakan Uwais...Amin

AlongRoz....
Terima kasih Along.Uwais ada masalah ngn lelangit dia.Nth la Along,hati Deeja rasa risau je...semua ada nie.Tapi nk wat cmne kan....Deeja redha semua tu dan mengharap agar semuanyer brjln dgn baik..

Bapak berkata...

semoga semuanya dipermudahkan...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com