Isnin, 19 September 2011

Menang GA lagi.....

Assalamualaikum....Salam Aidilfitri.Dah pun masuk Syawal yg ke21 hari nie.Cepat masa berputar.Dah lama jugak,aku xmencoret apa2 kat blog nie.Meskipun banyak citer2 yg ingin ku abadikan di blog usang ini,namun masa tetap cemburukan aku.Ada saja mende yg nak kena buat.Rasa2nyer dah melambak2 citer kalo aku nk n3 kan,tapi tu lah,bz je.Dah uploadkan gambo raya tu hari,tapi ada yg xkena lak ngn gambo tu.Asyik terbalik je.Malas tul aku...Last2,jadi pekasam.Nantilah,kalo senang2 aku perbetulkan gambo2 tu.
Ari nie nak citer pasal menang GA kat blog Cikgu Ayu.Yg kini berada nun jauh di Kuwait...Tak sangka,rezki masih memihak kepadaku.Dapat juga aku merasa hadiah dari cikgu yg comel nie...Terima kasih banyak2 ye Ayu.Hadiah dah pun selamat sampai ke tangan aku pada petang 15 September lalu.


Bungkusan yg diterima pada jam 2 petang hari Khamis yg lalu
Cantik toi kotak tu.....
Inilah hadiah yg dikirim oleh Ayu...Thnks...Makasih juga buat adik Ayu,Ain yg sudi poskan bagi pihak kakaknyer yg telah pun terbang ke Kuwait semula...Bolehle nanti akak Deeja rasmikan tupperware tu bila nk admitt sepital tak lama g ni ha...

Orait....mau stop dulu...next time,kalo de masa kiter citer masak2 pulak ye...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com