Jumaat, 31 Julai 2009

Kamera baru

Hari ni ke mana ye?Kami p tengok PC Fair.ramai gak orang kat situ tadi....Pegi pun dah tengahari.Tunggu Najla&Alyaa balik sekolah dulu,baru pakat p.Hubby aku beli kamera dan cd.Macam2 ada.Ada yang mahal ada yang murah....Biasalah tu...Beli barang RM300 ke atas dapatlah cenderamata,buku nota.Sekali sekala p jamu mata syiok gak....Maklumla aku ni suri sepenuh masa...asyik kat umah je....Kah..Kahh...Mujurlah sekarang ni bleh layan internet,aasyikkk...
Inilah kotak kamera yang baru beli kat PC Fair 2009.Beli yang murah2 je.Jenama Panasonic.Dulu beli jenama Sony,dah buat hal...Flash tak nak keluar....Bila ambik gambar guna handycam rasa tak cantik plak....Jadi keputusannya beli barulah...nak repair pun mahal..Asalkan boleh ambik gambar udah le....
Hari ni tak masak,tak sempat la.Dah g tgk PC Fair,malas le plak nk balik masak,so singgah kedai beli jelah.Simple...Lauk ni beli kat gerai yang jual masakan Minang.Harga pun boleh tahan.Yelah,mcm kami ni orang yang berkehidupan sederhana kenalah belanja yang sedang-sedang je...Cuma beli lauk gulai otak,masak lemak perut,ayam masak merah dan telur goreng....Ikan bilis balik goreng daaaaa.....Yum...yum...sedap.....
Testing.....testing.....kamera baru.Awat muka jadi kelam niiii?Mesti ader yang silap ni....Cobaannnn
Cun ke awek sorang niiii?Mestilah....anak saper.....
Aikkkk.....awat lagu tu?Alahai penat bebenor anak dara sorang ni.....

1 ulasan:

Mas berkata...

Salam ziarah =)

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com