Isnin, 15 November 2010

Happy Birthday Kauthar Qaisarah



15 November 2010.Tanggal keramat nie datang lagi.4 tahun sudah berlalu.dan kini puteri ke3 ku sudah pun berusia 4 tahun.Cepatnyer masa tu berlalu.Terasa seperti semalam aku sakit nk bersalin.Pejam celik, pejam celik dah pun besar.
Hari ni, anak mama Kauthar dah jadi seorang anak yg petah bercakap, boleh berlari, bermain .... membesar macam budak2 yg lain.alhamdulillah, Kauthar membesar ngn baik.tak penah sakit itu ini kecuali demam, batuk, selsema ... hanya yg biasa2 je.Harapan mama to Kauthar menjadi seorang anak yg solehah, bijak, cemerlang dan yg paling penting mudah2an anak mama dapat mengharumkan nama agama, bangsa dan keluarga.Jangan nakal2 ye sayang ... Mama sayang anak mama.Semoga kehidupan kita sekeluarga akan bertambah ceria, bahagia, di murahkan rezeki dan di berkati Allah selalu ...

2 ulasan:

~ yus ~ berkata...

Selamat Hari Ulangtahun ke 4 Kauthar. Lagi 5 hari birthday anak saya ke 3 tu pulak. Pun 4 tahun...:D

deeja berkata...

Thnks Yus..
Itu la,kiter nie lbh kurang je kan,tapi xserupa hihi.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com