Khamis, 11 November 2010

Majlis Graduasi Prasekolah Alyaa....

Cantik tarikh hari nie,11.11.2010...Apa de pada hari nie?Hari nie cuaca cerah,terang je.Tapi xtau le plk kejap2 lagi mendung.Anak2 happy sangat.Alyaa nak g sekolah awal2 coz ari nie de majlis graduasi prasekolah dia.Dan hari nie gak genap anakku Uwais berusia 30 hari....Dah beso anak mama.Rutin harianku bermula di awal pagi.Semalam dapat tido nyenyak sikit.Uwais dh xbuat perangai.Bagi susu jam 3 1/2 pagi,pastu tido sampai le kul 7 baru gerakkan dia bangun minum susu plk.Alyaa,dari semalam g dah excited,nak g terima sijil.Deeja xdapat nk g.yelah,masih dalam pantang....tapi xberapa nk pntng pon.Cian Alyaa,mama xdapat nk tgk.Sekadar tgk gambo yg di ambil ayah je.Xpe la,de rezki konvo betoi2 kat U nanti mama g tgk ye....Belajo rajin2 tau...

Meh le kiter sama2 nengok gambo yg di ambil oleh ayah......zaaaasssssss

Dalam dewan.....tengah nyanyi lagu Negaraku
 Nyanyi jgn tak nyanyi.....persembahan dari kelas Pramutiara(1)
 Tgh beratur nk p terima sijil
 Isk...terbalik gak gambo nie....menci toi,bila betoikan tetap jadi cmtu gak...
 Terima hadiah dari PPD
Bersama potret graduasi yg dh pon diambil 2,3 minggu lepas.Baru terima ari ni sekali ngn sijil..

1 ulasan:

~ yus ~ berkata...

Hari tu saya perasan ke empat2 anak kita sama baya, kali ni, dapat tahu, anak no 2 kita nama hampir sama juga, cuma saya Alia, awak Alyaa..hihi.

Hari ni pun ada majlis konvokesyen Alia anak saya, tapi belum sempat update lagi...:D

Tahniah buat your daughter Alyaa ye..

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com