Selasa, 17 Mei 2011

Menang lagiiiiii.......


Assalamualaikum.....lama sudah rasanyer tak update blog.N3 yg baru lepas,citer pasal Melaka tu sebenarnyer cik husben yg tolong masukkan.Kata dia dh lama sangat blog ni bersawang.Ye lah,masa semakin cemburukan aku gamaknyer.Asyik bz je.Orang lain anak ramai gak tapi xde la sampai bz cam aku ni...ish3.Dah 3/4 ari jugaklah aku tak berapa sihat.Kejap batuk,selsema,demam,sakit kepala....macam2 muncul.Ye lah kan,bila dah berusia ni macam2 la yg timbul.Penat sikit,mulalah sakit sini sana.Malam semalam,lagi la.Punyerlah sakit kepala sampai rasa rumah ni dah berpusing.Adoyai.Telan panadol,terus tido....awal lak tu,jam 9 mlm dh belayar kemana entah.Mujurlah,malam ni dah ok.Tu yg terajin sikit menjengah blog.Tambah lak semakin teruja bila aku menang GA lagi.Kali ni kat blog Kak Azlina.Tak sangka gak,dalam suka2 menulis komen akhirnyer dapat jugak menang.Walaupun bukanlah pemenang utama tapi kali ni diumumkan sebagai pemenang hadiah misteri lagi tu...hehehe.bangga2.Hadiahnyer cam gambo kat atas tu.Cute la Kak Ina.Dah terfikir2 ni kat mana nak letak dah nie...hehehe.
Ok lah,dah tak boleh pandang skrin lama2.Dah terasa berat lak kepala nie.Mata pun dah berpinar.Risau takut sakit kepala datang lagi.So,terpaksa lah stop dulu.Alahai,baru nk panaskan enjin dah kena renti balik.Nak wat camne,kesihatan masih belum mengizinkan.Kena g tido dulu,esok budak2 nak g sekolah dan juga de appoinment Uwais kat spital....bye..jumpa lagi di lain lembaran...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com