Isnin, 23 Mei 2011

Terima Kasih Daun Keladi.....

Salam Isnin.Asal pagi je mesti penat..nk wat cmne dah itu tugas aku,rutin aku.N3 kali ni kutujukan khas buat Kak Ina Manjung dari blog azlinadeco.blogspot.N3 sebelum ni kan dah aku citerkan yg aku menang hadiah dari blog Kak Ina.So hadiah yg dijanjikan tu dah pun tiba ke tangan aku pada petang Sabtu kelmarin.Teruja sungguh aku.Terima kasih akak.Bertuah rasanyer badan.Dalam tahun ni saja aku dah dapat 2 hadiah menang GA.Rezeki.Alhamdulillah.....Betulkan org cakap,tuah ayam nampak dikaki tapi tuah manusia siapa yg tahu.Aku sekadar ingin berkongsi kegembiraan dan ingin mengabdikan dalam blogku ini.Bukanlah dengan niat ingin menunjuk-nunjuk.

 Dah sampai pun ke tangan aku...

Kak Ina,Deeja letak kat sini je dulu.Tempat nk gantung xde lagi le plk.Nk letak kat dapur,huhuhu...adoyai,dapur masih xberdeco lagi...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com