Rabu, 13 Jun 2012

Jalan Jalan Ke kampung nelayan......

Dah puas menikmati kesibukkan kereta di kota,kami mencari ketenangan di kampung nelayan pulak.Lepas balik dari Pasar Payang,kami ke Seberang Takir.Memang xpenah sampai lagi area situ.So,kali ni,aku mengajak husben pusing area situ lak.Hajat nk mencari keropok lekor.Terjumpa le ngn kedai kerepok lekor yg kena ambik nombor mcm kat spital tu...Anak2 punye le gelak,bila dengar nombor2 yg dipnggil.Sebijik mcm kat spital,deme le cakap...hehe.Nak kata sedap sgt tu idak le jugak...sedap lagi yg kat losong tu kot..Dah beli,makan,kami teruskan perjalanan.Sebenarnyer xtau nk kemana pun.Cuma mengikut jalan je lah.Terus je ke depan.Akhirnyer kami sampai kat area Mengabang Telipot.Dengar citer kat situ de kedai yg jual ikan celup tepung yg best.Tapi kami xsinggah kat kedai yg org dok kata tu.kami beli ICT kat area lain.Tak tau la pe nama...hehehe...
Suasana kat kawasan situ mmg cantik....dengan pemandangan laut,pantai,sampan....ohhh,memikat hati.Husben singgah jap kat kg nelayan tu tapi tak tau la nama pe....sembang2 ngn org kg situ.Kata diorng kalo musim tengkujuh,air akan naik sampai le tmpat kami parking kete tu....mesti semcm je kan,xdpt dibayangkan...Disebabkan ke'jakun'an,maka anak2 sakan le dok main2 kat sampan2....Husben cakap mmg best kalo dpt shooting kat sini...hahaha,nk bikin drama pe le gamaknyer tu...hihi,lawak2...










Kami xboleh lama2 kat situ,sebabnyer de janji ngn org Paka.....

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com