Khamis, 14 Jun 2012

Malam terakhir di Terengganu....

Sambungan pada cerita ceriti cuti2 di Terengganu....dah pun nak berakhir.Nasib menyebelahi kami.Malam tu cuaca elok.Tiada hujan mcm mlm sebelumnya.Maka merondalah kami sekeluarga meninjau bandar Kuala Terengganu di malam hari.....Cantik,indah menawan....First kitorng jalan2 ambik angin sekitar pantai Batu Buruk.Adalah ambik gambo sikit2.Tapi ye lah,nama pun xpakar dalm bab ambik gambo.So,gambo jadi semcm.Kelabu le,blur,semua ada.yg pasti ambik gak,jadilah untuk kenangan.















Dah puas ronda2........kami menjengah pulak ke area lain...pe nama ye kat situ,yg de pokok2 berlampu.Tak jauh ngn Hotel Seri Malaysia tu....











*ehmmm,gambo tungang terbalik le pulak....

dah puas meronda,hari pun dah makin larut.....jadi,pe lagi,udah2 le tu kan...balik le ke bilik pulak.Tido.Esok dah nak balik Perak....

bersambung lagi.....dalam perjalanan balik singgah Penarik.....bergambo lagi......

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com