Sabtu, 9 Jun 2012

Salam Kerinduan.......

Assalamualaikum......
Lama sungguh aku tak menaip apa jua coretan di blog ini.Terasa sedikit janggal.Hari ni dah 9 Jun 2012.Dah setngah tahun di tahun 2012.Rindu sangat nak berblog semula seperti tahun2 yg sudah.Masih adakah lagi yg ingat pada blog aku dan diriku ini?Mudah2an ada yg masih mengingati insan yg bernama 'Deeja'.
Cuti sekolah dah nak habis.Masih ada berbaki sehari lagi.2 minggu rasa sekejap je.Minggu pertama kami sekeluarga habiskan dengan pergi bercuti ke Terengganu dan Melaka.Minggu kedua hanya di rumah saje.InsyaAllah,ingin sekali aku kongsikan gambar2 percutian kami di blog.Rasa2nya ingin aku abadikan cerita dan gambar keluargaku di blog ini.Manakala,cerita pasal masak2 ingin ku kongsikan di blog yg baru ku wujudkan.Tapi,nampaknya dapur kat situ pun tak berasap jugak.sama je mcm blog nie...sunyi dan sepi.....Klik SINI untuk blog baruku..
Aku sudahi coretan ni dengan harapan bunga2 kerajinan dan semangat untuk kembali berblog akan mekar kembali.....wassalam.....

1 ulasan:

Sheila Shafeareen berkata...

assalamualaikum ..salam kembalik rindu pada masakan dan coretan....ok nnt akk masuk dapur yg satu lg ye....:-)

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com