Rabu, 13 Jun 2012

Jumpa ngn orang Paka.....

Masih lagi citer kat Terengganu.Alhamdulillah,akhirnya aku dapat bertemu juga ngn Kak Hasmizan sekeluarga.Pertemuan kami yg pertama di Cameron tahun lalu.Kali nie,dapat berjumpa di negeri kak Hasmizan sendiri.Terima kasih kerana sudi datang jauh2 dari Paka untuk berjumpa kami.Ampun dan maaf kiranya layanan kami tidak seberapa.Masih lagi malu2 kucing.Petang tu kami pulang terlambat sikit ke resort.bukan pe,asyik tersalah jalan je.Walaupun pakai gps,tapi asyik tersasul masuk jalan lain.Dah kena pusing balik...aduhai.Kak Mizan dah pun tunggu kami kat resort.....sori ye kak....terlewat...

Kat bilik kami....abaikan mende2 yg berselerak tu ye....

Hero Kak Mizan....kuss semangat,bertubuh toi...xlarat nk mendukungnyer....


                                                          Main2 kat kaki lima depan bilik...

Rezeki kami malam tu,Kak Mizan ajak kami makan....alahai,segan sebenonyer tapi rezki jgn di tolak kan...Maka,berangkat le kami ke Batu Buruk....

Kat sini le...Tenang Seafood

Ikan ni sedap oooo....




Mekasih ye buat akak sekeluarga......mudah2an akan bertemu lagi kita ye...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com