Selasa, 16 Februari 2010

Nak Ikut...?

Selamat pagi.......How are u today....?Semoga selepas bercuti ni,terpancar seribu kegembiraan dan lebih bersemangat.Deeja plk,cuti ke idak ke,sama saja.maklumlah daku hanyalah surirumah.Pstttt.....pepagi ni deeja nak bawak korang ke satu tempat yg sunyi,aman dari kesibukkan kota....Memang rasa syahdu je ke sini....Tiada hiruk pikuk kota....Nak ikut tak..?Ok jom.....sesaper yg nak jogging pun boleh.Dah siap....ok.....meh kiter berangkat...Nak kemana?

Kat sini.....tahu ke kat mana?Inilah Loji dan Empangan Air.....Tempat ni sebenarnyer kawasan larangan,sebab inilah tempat takungan air untuk dibekalkan kepada penduduk disekitar Taiping.Orang luar yg tiada urusan tidak dibenarkan masuk.Disebabkan husben Deeja keje ngn Lembaga Air,so kitorang boleh le buat lawatan kat sini.Nak jogging boleh,memancing pun boleh tau.Rasanyer nak shooting drama pun ok ni.....Gambar2 ni kira eksklusif tau tuk kowang semua....


Sayup je nampak.....Itulah Bukit Larut sebenarnyer....

Sang mentari menyinari alam.....
Nampak tak kolam air ni...dalam tau....Kat tengah tu de jalan...leh lalu kat situ....Ambik gambar kat situ mmg cantik...Nanti,deeja upload gambo2 kat situ jika de kesempatan ye....

Terselit jugak si dara kecik mama ni ye...

Pemandangan dari atas ke bawah....
Ok....dah pun tamat lawatan kiter ye....Selalu jugak budak2 sekolah wat lawatan kat sini....Di lain waktu kiter datang lagi ye.....

5 ulasan:

nizaa berkata...

wahh tenangnya rasa,.....

http://kancilbiru.blogspot.com/

IxoR@ berkata...

tenang aje...

view pun cantik, masih terpelihara kehijauannya....

;)

kakpah berkata...

salam deeja. ko pegi piknik ke kat situ atau pegi joging...

azlina berkata...

assalamuaalaikum deeja...
cantik damai dan tenang kalau dapat jalan berdua2an pun romantik juga kan..

aNiS tHe BumbleBee berkata...

waaah...cantiknyaaa view kt situ...mmg gambar eksklusif ye..sbb org lain xley masuk kawasan ni...jelesnyee..hehe..

http://anisthebumblebee.blogspot.com

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com