Jumaat, 26 Februari 2010

Salam..buat semua

SALAM MAULIDUR RASUL KEPADA SEMUA UMAT ISLAM DI MALAYSIA & SEDUNIA.Maulidur Rasul (dalam bahasa Arab bermaksud kelahiran Rasul) adalah hari bersejarah keputeraan Nabi Muhammad. Hari ini jatuh pada hari ke-12 bulan Rabiul Awal sempena kelahiran Nabi yang jatuh pada pada hari Khamis.
Pada hari deeja dapat desktop baru.......boleh online .

3 ulasan:

Azita Zain berkata...

lappy x ok ke? mentang2 dpt desktop baru, umah pun baru gak ya! love love berjatuhan gitu....!

zan-xray berkata...

salam.. eh ada lappy baru ke? tahniah.
Ada juga pergi tengok2 masa majlis Maulidur Rasul kat padang taiping tu dan ke taman tasik. tapi majlis malam tak kesempatan lagi.

deeja berkata...

Salam kak ita...
lappy mash kat wad nie,baru je seminggu pakai dh wat hal blk.So,geram pnya pasai,beli je lah dsktop.Umah baru ke kak..?Rasanyer dh lm gak deeja tukar..hehe,ni msti akak yg jarang jenguk blog deeja ni...

Salam Zan..
bukan lappy la,cuma desktop je.jadilah asalkan boleh jenguk2 internet..ooo,p jugak ye,tntu de gmbo2 menarik,share le sikit.deeja xp pun.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com