Sabtu, 12 Februari 2011

Kini......4 bulan

4 bulan sudah berlalu.Terasa macam cepat je masa tu berjalan.Baby Uwais dah pon masuk 4 bulan.Bagai semalam terdengar tangisan pertama dia.Sekarang nie,Uwais dah pun boleh senyum,ketawa mengekek-ngekek.Rasa seronok sangat bila tengok dia ketawa.Kita pon sama naik,lucu tengok baby yg baru boleh ketawa.Semakin besar Uwais,semakin pandai dia.Dia dah kenal orang.Ari2 asyik nk dukung je.Penat sangat.Belum boleh meniarap lagi.Aduh,lambat sikit agaknyer.Macam kak Yong dulu kot.Xpe,asalkan sihat sudahla.Hobi sekarang nie,suka sangat menghisap jari.Kalo dapat kain pon jadi.Nak kata lapo,idak juga...mmg hobi budak kecik agaknyer.Pastu,air liur dah tentu meleleh.abis baju.Sekarang nie,abis baju dah jadi kulat2...yg kaler itam2 tu.Alahai...sayang je tengok baju,baju baru je beli tapi dah abis jadi camtu.Nak buat camne....xpe,banyak g baju lain kan...Kalo tengok mama dia datang dekat dia,mesti terkepak-kepak tangan tu.Tu tandanyer nak suruh ambik la tu.Minum susu pon semakin kuat.Agaknyer bila dah makan nanti cmne le plk ye...Ari Isnin nie nak g Hospital Ipoh.Nak g jumpa pakar,checkup pasal masalah Uwais tu.Mudah2an,semonyer akan berjalan dengan lancar.

Masa ambik gambo nie,Uwais tengah dok gelak sakan.Seronok bila dia ketawa kuat bila diagah.

Uwais dalam buaian kesayangannyer.Bila berbuai barule dpt tido lena.

Time nie,kat lake garden...atas riba ayah.Seronok bila dapat g jaln2

4 ulasan:

arezura berkata...

alohh chumellnye die..harat uwies cpt sembuh..walau x tau sakit ape..

HomeKreation berkata...

Salam Deeja. Apa kabar, harap semua sihat2. Amboi baby Uwais dah beso dah ya... meh auntie tubit2 pipi dia... tubit manja je jgn lah nangis...hehe

ainnoraini berkata...

salam ziarah...
ala comeynye dia gelak tu...rase nak cubit2 jer...

deeja berkata...

Arezura....
Thnks ye Zura.

Along Roz...
Salam Along.Deeja ngn famili sihat2 je.Auntie Along jgn le cubit,meh le dukung Uwais sebab Uwais mmg suka sgt bila didukung...hehe

Ainnoraini...
Makacih...itu le buah hati pengarang jantung.Satu2 nyer anak teruna dlm famili.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com