Selasa, 22 Disember 2009

Edisi Gambar kat Bukit Cahaya ....

Jom layan gambar2....kalo ikutkan banyak g tapi cukup la ye...nanti muak lak
Kat tempat 4 musim tu....
Deretan manusia yg tgh beratur nak masuk....ishhh...cam memulun plk..hihi..jgn marah
Yg kat tgh tu ank sepupu husben....sebaya ngan Alyaa,tapi dia kecik je...nama dia Aqilah Awatif
Ni le suasana kat dalam tu.....ok le dari xde langsung.Kalo kata seronok tu.....ehmmmm.....nk cakap pe ye......boleh la....(cam xsronok je)

Yg kat bawah ni lak,gambar kat KL,pas balik dari Shah Alam tu......
G Wangsa Walk...

Bergambar kat pokok Krismas....
Depan Romantika.....ni lah tujuan utama p Wangsa Walk..
Cantik2 semuanyer......rambang mata dibuatnyer.....jangan2,sabo dulu....
Wow.....sehinggit je tau....

3 ulasan:

JMR berkata...

cam best je masok umah 4musim tu?..taknah masok g..nak kena p gak nih..baper skali masok ek?

hajarus berkata...

betul la kate JMR tu... cam seronok jer... baper rm kak sekali masuk...

deeja berkata...

salam JMR & hajarus....
nk masuk taman tu dh kn tiket rm3,seali caj nk bas(sbb nk p tu jauh gak le kedlm).Nk masuk kat tmpt 4 musim tu pun kn g rm3...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com