Khamis, 17 Disember 2009

Hello....Hello...Hello...The Deeja's family here.....

Assalamualaikum......Salam Maal Hijrah buat semua umat Islam tak kira di mana berada.Semoga kehadiran tahun baru ini akan memberi sinar baru dalam hidup kita.Moga diberkati,di murahkan rezeki,dipanjangkan umur...Sama-samalah kita berdoa semoga segala impian dan harapan kita semua tercapai...Amin....

Dah lama rasanya tak berblog....rindu sesangat.....pe habaq kawan2 semua...semoga bahagia selalu...Kini Deeja dah kembali dari bercuti.....Terasa penat lagi ni...tapi rindu untuk menulis tu membuak-buak...ahaks...Dalam dok bercuti pun,Deeja sempat g tengok sat2 blog member2...tapi xsempat nk bertegur sapa....kekadang tu line xberapa clear...lambat....

Kali ni Deeja p bercuti di belah selatan Malaysia lak....nama pun cuti2 Malaysia,so round2 Malaysia je lah....Nantilah,kalo de kelapangan Deeja akan tulis serba sedikit catatan perjalanan.....3,4 ari ni tak cukup tido je....rasa ngantuk je....ni pun tengah ngantuk sebenarnya....saja lepas rindu jap kat blog ni...

Ok lah....sampai sini dulu...nanti kiter jumpa lagi ye...Sayang semua.....

4 ulasan:

LOVE2COOK berkata...

Welcome back KakDeeja! hehe...

Take complete rest first! See u soon :))

blogresipi.com berkata...

Salam Maal Hijrah! terima kasih sudi singgah blogresipi. Kite dah add link akak :)

D'Nur Boutique Online berkata...

salam maal hijrah deeja....
&
salam perkenalan....

deeja dijemput menyertai giveaway irfanku sayang .... nur tunggu yer... last 26 nie

ahmad humairi berkata...

selamat kembali berblog...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com