Khamis, 31 Disember 2009

Pinky...pinky....Today is Thursday....

Salam di hari Khamis.....hari ni dah 31 Disember 2009....hari terakhir ditahun 2009...Esok lembaran baru akan dibuka...mudah2an,segala impian dan hasrat telah tercapai...Andai kata belum lagi terlaksana mahupun termakbul,berdoalah,semoga kehadiran tahun 2010 ini akan membawa pelbagai memori indah....tercapai segala hasrat di hati...Sebut pasal azam plk....entah apa ye azam di tahun baru ni....rasanyer sama je....ingin menjadi seorang insan yg berjaya dunia akhirat....dipermudahkan segala urusan...

Hari ni,pagi2 lagi dah pun keluar.Ke sekolah Alyaa....hari ni,hari pendaftaran bagi pelajar2 pra sekolah....cepatnyer masa berlalu...dah pun ke pra sekolah....Alyaa masuk kelas Pra 1.Kat sekolah ni de 3 kelas semuanyer....Balik dalam kul 11 tadi setelah abis sessi pendaftaran dan taklimat....

Dah puas rasanyer g jalan2 sana-sini.Bila dah bermula sessi persekolahan,diri ini akan bertambah sibuk.Nak uruskan rumah,anak2 sekolah,ke tuisyen lagi,sekolah agama lagi...Jenuhla nak kejar sana-sini....Edisi jalan2 untuk tahun 2009 dah pun tamat semalam....Lega...tercapai juga hasrat hati untuk membawa anak2 jalan2 cuti2 Malaysia....Alhamdulillah....

Hobi deeja......takkan ada penghujungnyer.....Inilah koleksi terbaru deeja....My pinky-pinky collection...hihi..semua tu deeja cat sendiri tau.....
Amacam...cantik tak?Ingat tak timba kecik yg deeja beli kat Padang Besar tu....Ha..dah jadi pink kaler,pastu tempek decal....isi bunga....Benda yg rege 3 hinggit tu kalo dijual kembali mau lebih dari 10 hinggit tu....kettle comel tu jenuh dicari,akhirnya bertemu jugak setelah puas meredah hutan belantara...hikhik.Sama gak di sembur cat pink dan ditempek decal.....Itu le deeja ni dah kena rasukan ,semua nak cat dan di tempek decal bunga.Sampai anak ngan cik abang cakap....sudah le tu aja oiii...umah dah jadi cam muzium ni....Agak2 le,bila dah husben kata camtu,kena renti ke wat keje ni....apa pendapat kowang....?

Yg ni plk,ruang men masak2 deeja....hihihi....jangan dok gelak2,senyum sowang2 pun xboleh tau...tapi kalo deeja yg gelak xpe....kikikiki....macam budak2 men masak2...lantakle....layan je..zasss....

4 ulasan:

rosnanie berkata...

wah... kreatif betul deeja ni. Sya ni kreatif la gk, tapi malas jer nak buat (labun la tu, sejak biler jdi kreatif pn tah)... hehhe...

deeja berkata...

Salam Rosnanie...
xde la kreatif...saja cuba2 isi masa lapang ngn hobi...ishh..sapa cakap rosnanie xkreatif,semua org kreatif...lain org len kreatif nyer...ye tak..?

rosnanie berkata...

salam deeja, betul betul, lain org lain kekreatifan nya, tp saya bab2 kerastangan ni mmang fail,hehehe

deeja berkata...

Rosnanie...
belum cuba lum tau..hihi..

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com