Khamis, 17 September 2009

Hamper Raya....

Dalam dingin subuh,hatiku terusik....Kenang nasib diri.........kena bertugas....hukhukhuk...Itulah luahan hati suamiku....Sedih hati....tu le pasenyer aku masih xde mood nak beraya.Dan sebab tu jugalah aku rasa tak best bila malam raya kena balik ke kmpung suami.....(n3 lepas),kerna cik abang aku dah kena kerja pagi raya tu.Nak wat camne,nama pun dah bekerja makan gaji,tanggungjawab pada negara pun adalah satu tanggungjawab yg besar.Tambahan pula kerja cam suamiku ini jika pakat semua tak bekerja,alamat......jenuh nak p cari sungai atau telaga plak cari AYOR.....kerna cik abang ku ni berkhidmat ngn Lembaga Air Perak sebagai.......(ishhh malu nak cite,jawatan biasa2 je).Tapi hati terubat gak bila dapat hamper kuih raya dan bonus raya.Xdele banyak cuma dlm 11/2bulan gaji je....YeiYei dapat duit raya.Boleh le belanja tuk anak2.Dapat dalam 5 jenis kuih raya.Nampak sedap je.Nasib le pose kalo tak aku dah ngap dah..hihi.
Moga di Aidilfitri ni,akan tercipta satu keajaiban buat kami sekeluarga....Smiley Sunglasses..Crying 1Rock Climber

3 ulasan:

ain berkata...

nasib ler deeja!!! dah tugas kan...kena ler patuh.huhu

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI UTK DEEJA SEKELUARGA!!!

MuMMy 2 Haqq berkata...

waaaa...bestnyer...

Anyway Selamat hari Raya..nanti senang2 dtg amik kad raya ye..:)

NorNaza berkata...

wah kelas tu deeja, siap dpt 5 jenis kuih lagi peh tu ada duit raya lagi..bertuah deeja!!

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com