Isnin, 11 Januari 2010

Kembali Lagi....Bihun Sup....

Salam pembuka bicara di hari Isnin.....Selamat bertemu kembali setelah 2 hari deeja berehat.Tak leh rehat lama2 la..Rindu nak bercerita....Moga semua sihat2 dan ceria hendaknyer..Deeja rasa dah pulih sikit....tapi hati masih sakit lagi mengenangkan kejadian yg tak diingini tu....nak wat camne,dah buat aduan sampai peringkat negeri,sampai Ipoh tapi diorang berdiam diri.Taknak layan pun.Dalam erti kata lain semua tu hanya membebankan mereka.Tak payah le nak ambik peduli.Orang yg susah, bukan diorang kan..Takpelah...satu hari depa gak yg akan kena.kalo tak kat dunia ni,kat sana plk kan...Ye tak?Yg penting kita benar,tak usah takut atau nak lari2.Berani kerana benar takut kerana salah.Itulah prinsip Deeja....Ahhh...malas nak pikir lagi dah....Tapi,bukan berdiam diri....adalah...Oklah,tak usah kecoh2,berbalik pada sajian deeja tengahari tadi.Buat yg simple je,bihun sup ayam.Alyaa siap bertambah-tambah g,siap dok puji sedapla mama,nanti buat lagi ye....hihi....sakan anak dara deeja dok puji....Camtule anak2,apa yg kita masak,semo dia cakap sedap....Dioranglah org pertama yg akan jadi pengadil....

Dah bersiap sedia tuk makan....Too simple....xpayah le bg resipinyer...takkan xreti buat sup kot...hikhikhik...
Bihun and the gang......mai2,saper nak pekena bihun sup deeja ni....Jangan malu2 ye...layan diri ye.

8 ulasan:

idayusof. berkata...

Sedapnyer makan bihun sup.Letak sambal lebih sikit.Mmmmmmm.......Podeh...
Nak tambah lagi,boleh...

arezura berkata...

sodapppnyeeee...nak ckettt

JMR berkata...

gamabr terbaek..berjaya wat aku lapar..kena g cari makan nih...

mummyseri berkata...

ala kak sedapnya bihun sup ayam ni..lama tak makan..suke bihunnya yg kale kuning tu :)

nizaa berkata...

sedapnya...feveret ni bihun sup!~~ adeh...

http://kancilbiru.blogspot.com/

zan-xray berkata...

saya pengemar sup2 ni.. apa apa pun boleh layan. bihun ke , mee ke atau kuetiaw..layannnnn

hajarus berkata...

alololo.. sedapnyer.. pagi2 mata dah dijamu ngan menu yang sedap camni... dah la lom sarap lg ni... laponyer...

deeja berkata...

Salam kak Ida,Arezura,JMR,mummyseri,nizaa,zan & hajar...
kalo sup mmg feberet kami sekeluarga...nmpknyer org Mesia gemar sngguh mkn sup,kalo dapt sup gearbox,lagi le ngncm...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com