Selasa, 26 Januari 2010

Strawberi Coklat.....

Salam dipagi Selasa.....Hari ni deeja bersiaran awal sikit.Memandangkan semua keje umah dah beres,tinggal nak masak tuk tengahari ni je,so layan le kejap umah kesayangan ni....Takde citer menarik pun,aktiviti harian seperti biasa je....Comel tak strawberi tu....Beli semalam,kat tesco.Tengok de banyak pulak semalam,rege pun murah.Sekotak dapat rm2 lebih je.So beli la 2 kotak.Anak2,terutama Alyaa ngn Kauthar memang gemar makan buah strawberi ni....Walaupun rasa masam tapi laju je makan.Ari ni merajinkan diri,celup cekelat plk.Si Najla ngn Alyaa ke sekolah,so sempat le cekelat tu nak beku dalam petiais,Kalo idak tak sempat,kelam kabut diorang nak celup sama.Itulah budak2,macam2 nak dicubanyer.Cekelat ni sebenarnyer lebihan buat kuih raya tahun lepas.Mak ooiiii....lamanyer....adus.....tapi elok g.Tak pakai g pun.
Hihi....de saper2 teringin..?Meh le rasa....tak terusik lagi pun dalam petiais tu....Ishhhhh...beria2 mengajak.....Ok lah,deeja nak p sambung buat keje jap.Ayam pun baru keluar dari petiais.Nak masak pe ye tengahari ni.....Ehmmmm.....tunggu.....chewah....macam le aku ni masak sedap sangat...huhuhuhu

7 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

lama tak makan strawberry.. hmmm sodap juga kan..... my daughter suka sangat...

Jom Jimat Air

Jom Assam Laksa.. Sedap

Azita Zain berkata...

deeja...ajak2 ayam ke, ajak2 gajah ni? terliur dah ni....!!

deeja berkata...

Salam sharinginfoz...
ish...susah bebenor nk menyebutnyer...hihi...semo ni idea tiru siti nurhaliza le ni...budak2 mmg suka...

Salam kak Ita...
deeja ajak unta..hikhikhik...xde la kak,kalo dekat pe salahnyer dtg...deeja xkisah...tapi kalo xsedap jgn marah2 ye...hehehe

Cath J berkata...

wow... my fav!! nyummmm...

deeja berkata...

salam cath J....
sedapkan buat yg simple2 ni...

IxoR@ berkata...

yummy!

terliur la... strawberi nampak fresh!

;D

deeja berkata...

Ixora...
mmg susah nk daptkan strwbri yg nmpk fresh ni...sllu jmpa dh hmpir lmbik..g cameron pun xtentu g leh jmpa...nyeee

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com