Khamis, 14 Januari 2010

Sarapan Hari Ni.....Garlic Bread+Hot Chocolate

Jom tengok pe menu deeja tuk sarapan ari ni....Biasa2 je...xde le yg luarbiasa...Asyik makan nasi lemak je,naik jemu lak.so tukar sikit....makan roti lak ye....Roti baguette ni deeja beli semalam kat tesco.So nak bagi kelainan,deeja ubah le.Dok makan gitu cicah ngan ayor kopi,rasa cam orng melayu je kan.Ari ni,kunun2nyer nak le jadi omputih.Perasan dok kat obese....huhu...bila dapat p ni......Semalam,nak dengar citer tak....?Ni tak kutuk2 orang la...cuma perasaan teruja ngn terharu ....Camni,semalam...dah xde keje,saja p selak2 fb...Mencarilah kot2 jumpa teman2 lama dulu.Deeja pun search le nama sekolah lama....sekali keluar,ambik ko...berlambak2 nama yg deeja kenai....Batch deeja dulu....amboi,depa...sakan...keje beso2 ha....malu la...deeja ni....Tengok mamat2 ngn minah2 tu terimbau sekejap kenangan silam,zaman muda remaja...Aduh bestnyer....tengok muka semua dh tua2...hikhik....Terasa syahdu le kejap,bila terkenang zaman nostalgik dulu tu.....Mula tu deeja nak tegur diorng semua,tapi nth macam mana,terasa keras je jari ni...Terasa rendah je diri ni...Dulu sama2 dok kelas....5Sains1....kelas paling terkenal....Depa semua keje besaq2...deeja dok umah je..hukhukhukhuk..perasaan malu tu menebal lak....Apa pendapat kowang...deeja kene tegur tak?dah3.....simpan dulu ye citer memori silam,kiter bukak balik memori pagi tadi.......Roti baguette tu deeja potong2,then sapu ngn mentega yg dh dicampur ngn garlic....Bakar sat....kalo de mix herb ke tabuq le sikit ye....
Pekena lak garlic bread ni ngn hot chocolate....amboi terasa cam omputih lak....Nak ke?Takpa...petang sat g leh buat g....Ok,jumpa lagi nooooo...

5 ulasan:

rosnanie berkata...

salam, garlic bread pn ok, dh cukup untuk kenyangkan perut, dapat cicah ngan mushroom soup lagi cantik... tak cukup sebuku...

Deeja, duduk rumah tak semestinya kita tak bagus, saya kalau diberi pilihan, nak jer duk rumah, jaga anak, jaga suami, wpn rasanya mcm takde life.
so tegur2 ler kengkawan tu. Sy ni wpn bekerja, ada la juga kdg2 rasa rendah diri timbul bila tgk kwn2 kerja yang lebih hebat. sy boleh faham perasaan deeja

deeja berkata...

Salam Rosnanie...
Itu le...kkdg tu rasa rendah diri menebal walaupun dulu pun brgelar graduan...segan jugak bila tgk kwn2 len tu hebat2...Thanks ye bagi pndapat...

nizaa berkata...

rajin betul la puan memasak..hehe

Sharinginfoz berkata...

sedap ni garlic bread.. meh le sini sikit....

Perlu ke Telefon Mahal????

Kesian Danish Batuk

deeja berkata...

Salam nizaa...
dh nk mkn,kn le gak rajin walaupun liat....tapi kalo liat tahap gaban,akak g beli gak...hihi

Salam sharingnifoz
boleh...yg ni dh abs,kn wat len le plk...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com