Jumaat, 8 Januari 2010

Nak Berehat....

Salam di hari Jumaat yg mulia...
Deeja mintak maaf jika ada tersilap bahasa atau terkasar bahasa...Wat masa sekarang hati deeja masih lagi gusar...Deeja nak berehat dari berblog seketika,tak lama...sehinggalah hati ni dah tenang semula....Deeja nak cuba buang segala macam benda yg dah bersarang kat fikiran ni.....nak rehatkan badan,rehatkan minda....Bila semua dah kembali tenang,Deeja akan kembali....
Semoga teman2 setia ngn blog deeja ni ye....Take Care uols...

8 ulasan:

ijayuji berkata...

Salam kak deeja, tak pe kak akak berehat dulu tenangkn diri akak, bykkkan bersabar sbb DIA sentiasa dsisi umat2 yg kasihkannyer.. Sedih jugak baca kisah akak kat n3 bawah tu.. Harap akak bersabar ya semoga semuanyer dpermudahkan olehNya insyaAllah.. will miss u.. kita tunggu tau :-) take care too!

♥LOVE2COOK♥ berkata...

KakDeeja, take good care and rest. Release every tension from ur heart and mind..take care ya. :)

zan-xray berkata...

ambil la masa untuk berehat. tugasan dan keluarga diutamakan dahulu.
salam

ryann berkata...

selamat berehat

al-lavendari berkata...

saya pulak lain, kalau saya nak berehat saya masuk blog ! ye lah lain orang lain caranya dia berehat.

kakpah berkata...

jangan sampai lupa masak ye deeja...

rosnanie berkata...

salam deeja, selamat berehat, tenangkan hati, nanti kembali lagi dengan artikel2 gempak

nizaa berkata...

takpa, tenangkan diri dulu. jaga kesihatan kita. itu yang utama...

http://kancilbiru.blogspot.com/

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com