Jumaat, 6 November 2009

Fabrik CupCake....


Dah lama nak cuba buat benda alah ni,tapi masa tak mengizinkan.Tapi....disebabkan keterujaan melihat kekawan deco dok ader benda ni,so dengan rasa rajinnyer Deeja hasilkan sendiri keras tangan ni...Amacam...nampak ok tak?Saje sonok2 buat benda ni...de gak yg dijual rakan len tapi mahal plk rasanya...jadi cuba,try,test,tengok....akhirnya...terhasillah fabrik cup cake ku ini.Jangan sapa2 dok gelak kat Deeja ye...maklumlah..Deeja baru belajar,tak lawa pun kan....

7 ulasan:

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

muleh makan ker menda nih???

K.Nor berkata...

dah comel la tu deeja.. tak ada akak nak gelak2 pun.. tahniah dr akak ya..pandai deeja buat

deeja berkata...

Alvin...
ko rasa nak makan ke?huhu

kakNor....
ye ke kak...betoi xgelak...makasih..hihi

LOVE berkata...

Wow KakDeeja..ada bakat! ;) love pun nak! kekekekeke!

deeja berkata...

Love...
bakat terpendam tu..jom kita pakat wat sama2..

azlina berkata...

SALAM DEEJA...
CANTIK DIK..DEEJA BELI KAN MANA KAINYA GUNA GAN UHU YEA UTK LEKATKAN...CUP DIA PUN CANTIK..

deeja berkata...

Salam Kak Azlina...
Deeja beli kain kat Nagoya je,rm2 semeter.Aah..lekat guna gam uhu.Tapi bawahnya cucuk ngn jarum peniti bagi lekat.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com