Isnin, 30 November 2009

Di Kampung Husben.......

Edisi raya kat kampung suami.....yg kat atas tu gambar deretan anak dara bersama paksunyer...aka adik suami yg paling kecik.....Batrisya tu ank adik yg ke2,mak dia org Penang.Ika tu plk ank adik no6 papa org Kelate...Balkis tu plk ank adik yg ke4,KL mali tapi mak mai jauh Sabah mali...Pakat dok comot tengah pekena cheese cake....kek birthday Balkis..
Hari tu jugak....Balkis sambut birthday yg ke 3...Sebaya ngn Kauthar.....sebenarnya hari ni 30 hb tapi dah kumpul adik beradik so buat le sekali.....Sakan depa...beli kek kat Secret Recipe...
Uiiiiitttt....ramainya.....dok wat pa tuuuu..? La...pakat dok cucuk sate.....daging korban le tu...
Inilah pasukan hitam manis tengah dok cucuk sate.....Bapak2 yg dok wat kerja...mak2 nyer mana...hihihi...dok tengok saja la....
Aisey.....takat ni je gambar yg ada...yg len tu tak sempat lak nk snap....Menu hari tu,sate ngn bihun sup tulang....biasalah...raya korban nama pun....kalo tak makan daging korban,tak meriah rasanya....

3 ulasan:

LORD ZARA 札拉 berkata...

huwaa~
nak kek!!

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. berkata...

tgk kek dgn sate terliur la kina pg nih!!!

deeja berkata...

Salam Zara....
cian dia...jgn nangis..meh akak suap kek...

Salam Kina...
cmne akak nk kata ye....xpe,xpe...nnti kita share duit p mkn ramai2 ye...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com