Jumaat, 20 November 2009

Sekitar Majlis Konvokesyen Alyaa....

Salam menjengah kembali....Ini adalah kisah semalam,tapi deeja xsempat nak coret2 coz kesuntukkan masa dan kebzan yg melanda.....Semalam,bersamaan hari Khamis 18 November merupakan hari konvokesyen bagi kanak2 tadika di sekitar kawasan parlimen Bukit Gantang....tempat yg penah hangat satu ketika dulu tu....Opppsss...tapi aku bukanlah dok kat Bukit Gantang cuma kawasan parlimennya saja....Majlis ni,bukanlah majlis yg besar2 cuma sekadar pemberian sijil dan hadiah wat kanak2....Inilah sahaja gambar yg bleh aku upload utk tatapan umum....So....layan je lah ye.....
Sebelum majlis bermula...de pertandingan mewarna....Tengok tu...pakat khusyuk mewarna...
Senyum je si dara sunti deeja ni.....Gambar ni disnap,sebelum start mewarna..

La.....kuyu je mata tu...pesal tu...?
Ya.....warna2...jgn tak warna...kasi cantik2 ye.....
Yes.....dah terima pun.....Itulah anak deeja..Alyaa....alangkah indahnya...semoga Alyaa dapat menjejaki menara gading dan menggengam segulung ijazah satu hari nanti...
Senyum....tengok sini ye.....klik..klik....yang ni masa dapat hadiah....
Dah balik umah....so posing jap ngn sijil dan hadiah berupa beg serta tuala...


Nasi lemak ni sedap oooooo......Pihak KEMAS bagi sorang 2 bungkus,so kiter dapat 4 bungkus.Hari tu tak masak nasikle...jadilah makan yg free je...

3 ulasan:

MaizaC'Joe berkata...

Salam my lovely sis deeja

wa.. bestnya convo.. tak kira la convo time U ka tadika ka.. janji convo.. nostalgia tue... rindunya convo.. kena further study lg la.. hee... congrats utk cute girl.. moga lbh success...

-maiza-

deeja berkata...

Salam Maiza...
bestkan bila teringat time konvo,tapi akak xpenah konvo tadika..xpenah masuk tadika..

hajarus berkata...

wah... bestnyer konvo tadika...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com