Ahad, 15 November 2009

Sekitar Sambutan Birthday Kauthar......

Salam bersiaran kembali.Hari ni kan birthday Kauthar,so de le wat sambutan sikit.Xde jemput sape2 pun hanya kami sekeluarga.Hanya beli kek dan KFC....sambutan pun kat umah je.Jadilah,asalkan ada.Simple pun xpe,asalkan ingat kat anak..ye tak?Kauthar dari awal lagi dok pesan nak tiup lilin dan nyanyi2....Kek,beli yg kecik je....
Inilah ruang tamu umah deeja.Simple je.....dan hari ni sambutan bdy kat ruang ni le plk..Asyik kat ruang makan..sekali-sekala ubah le plk...
Sebelum potong kek,bergambar le dulu.Itu je lah hadiah yg mampu mama ngn ayah bagi.Bantal kusyen dora dan satu set beg kecik....Karton dora tu memang feveret Kauthar.Hari2 mesti tanya hari ni de tak citer Dora....minat sungguh dia ngn watak karton tu....Sori ye kalo tgk gambar2 blur sikit...Ntah pe pasal jadi lagu tu pun tak tau,silap ejas kamera kot....
Haaa....lilin dah nyala.....siap2...sat g..nak nyanyi dan tiup lilin....Yg baju merah tu le deeja...Jgn dok cuba tenang2 muka deeja ye.Sapa nak tengok,cubale selak border gambar tu ye...hikhikhik.
Acara memotong kek....
Kauthar ngn drumstick feveretnya....
Sekian saja tayangan perdana sambutan birthday anak ketiga deeja....Makacih sudi menonton...

7 ulasan:

Mr PenyuBiru berkata...

hepi belated besday kauthar..moga jadi anak yg menurut cakap ibu bapa.amin.

intanurulfateha (◡‿◡✿) berkata...

.hepi besdae dear! ;)

deeja berkata...

Thanks to mr penyubiru & intan...

ish berkata...

hepy besday to kauthar....
dah besar dah dia ye...
semoga jadi anak yg pintar n dengar cakap mama n papa...

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

waaaaaaaa..schumel nya besday girl....nak kek skit...

zailamohamad berkata...

nampak macam sedap kek tuu

deeja berkata...

Ish...
trma kasih ye Ish...

Alvin...
ala..pakcik alvin lmbt la...kek dh abis....

Zaila..
kek murah je...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com