Rabu, 11 November 2009

Saja p tengok.....






Aktiviti hari ni,p tengok pasukan bomba wat latihan payung terjun kat Lapangan Terbang Tekah,Taiping....Saja p tengok.Inilah hobi husben Deeja,kalo de je org buat latihan dia mesti p tengok.Seronok katanya.Dan setiap kali jugaklah dia ambik gambar...Dah macam wartawan plk...Kat sini jugaklah terjadinya trajedi berdarah tak lama dulu,dimana seorang pilot terkorban kerana pesawat yg dipandu menjunam....Dah tau kan..Sib baik masa hari kejadian Deeja tak p.Gambar bangkai pesawt dulu tu de gak...Tapi malslah nak n3....Ok,cukuplah kot citer2,so layan je lah gambar kat atas tu....

5 ulasan:

azlina berkata...

salam deeja...
cantikkan lihat awan membiru..payung terjun macam burung2 yg terbang kan..
btw trm ksh wish birtdy tu shafiq..deeja akalau ada masa sghblog akk dgr ceramah dr ustz shamsuri...

deeja berkata...

Salam kak azlina...memnag cantik kak...kat situ luas je pandangan..duduk situ ralit je tapi tak bestnter,panas le plk...
Insya Allah,Deeja p ye..

D.O.U.B.L.E...S berkata...

memang best la ...aku pun suka tengok tau...

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

asal akak tak join terjun skali???

deeja berkata...

hai double s...
suker tgk/mai le join tgk kat cni...

Alvin....
akak tnggu ko dtg baru le p terjun skli..nk tyng kat ko...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com