Sabtu, 7 November 2009

Dhoyan oh Dhoyan...





Oh kome,deroyan udah luruh...Moh kiter makan ramai2......Sekarang ni musim durian kat Perak..Semalam,adik ipar aku datang bawak buah durian.Comei2 je buahnya tapi isi cantik.Takde yg busuk pun....Isinyer tebal.Tengokle bijiknyer,kecik je....Tapi makn buah durian ni kena berhati2...pada yang tak tahanlah.Bukan pe....semua org pun dah tau kan....Makan lebih,mulalah badan pun panas.Silap haribulan leh demam.macam anak2 aku sekarang ni,semua pakat demam.Tapi de satu petua org tua2,kalo makan buah durian,lepas makan minum air dalam pangsa(kulit)nya.InsyaAllah....hilangle panasnyer....

4 ulasan:

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

blom penah makan durian seusia hidup..best ker??

IxoR@ berkata...

sis...sedap nampak...

dah terbau-bau durian nih.

deeja berkata...

Alvin..
bior betoi ko ni tak mkn derian...leh geng ngn husben akak,tapi dia yg mentah xmkn,yg di masak mkn plk...mcm2 pesen..

deeja berkata...

Ixora...
kalo berbau sikit2 xpe,kalo dah sampai xlarat nak hidu tu,poning kapalo den..hihi

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com