Khamis, 26 November 2009

Khas Buat Semua....



Assalamualaikum....
Terlebih dahulu Deeja ingin minta maaf sekiranya tidak sempat membalas segala komen atau mesej kat shoutbox.Sebenarnya sibuk sikit,maklumlah esokkan dah nak raya...Hari ni kitorang sekeluarga nk balik kampung,nk buat lemang....Sape2 nak makan lemang tu jemput le datang..
Untuk semua teman2 bloggers samada follower atau pun tidak,Deeja ingin mengucapkan Selamat Hari Raya AidilAdha.....Moga Aidil Adha ini kita sama2 beroleh keberkatan di samping ibadah korban...
Deeja bercuti sebentar je dari berblog...nnti kiter jumpa lagi ye....


1 ulasan:

green berkata...

lemang..huhu kat sini takde..

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com