Rabu, 11 November 2009

Sarapan kat mana..?

Salam hari Rabu.....Hari ni,kitorang sarapan kat luar.Tapi kat dalam kete je....Pasai pa atas keta je..?Sebab....kitorang p tengok org wat latihan payung terjun kat Tekah tadi.P awai,pasai depa start awai...kul 10 dah abs...Maklumlah,la ni kat sini asyik ujan....
Berbalik pada sarapan hari ni....hanyalah nasi lemak....beli kat casual market,Taiping..Nasi lemak ni sebenarnya mak sedara husben yg jual....Murah je....70sen je....
Ha....camne,nampak sedap tak...?Yang ni berlaukkan ikan sardin goreng bersambal.Lauk udang pun ade....Mai le ke Taiping,kalo teringin nak rasa nasi lemak maksu ni....
Ayaq,pulak pekena nescafe ais...rm1.50 je....Ha...berbaloi tak dok kat Tepeng ni..?Murah2 kan...Kalo teh ais baru rm1.20...(Sila abaikan tangan tu ye...hihi...nak sangkut xdak tempat,pegang je lah..)
Yang ni,dah tentu buah hati pengarang jantung aku...Dia sorang je lah tinggal kat umah..Kakak2nya dah g sekolah....Kauthar tu dok tengah makan cucuq keria.Tapi yg ni beli daaa...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com