Isnin, 30 November 2009

Deeja kembali ngn citer DI KAMPUNG......

Salam kembali setelah lama tak bersiaran.....yg ni edisi gambar kat kampung aku....sebelum acara wat lemang.....Tengok je ye aksi2 anak dara deeja dok berbuai.....terbuai kenangan silam....adusss
Buai laju2,sampai balik sana...seronok betul anak2 deeja ari tu....tak penah jumpa buai yg tergantung kat pokok...sakan depa dok hayun....alangkah indah menjadi kanak-kanak kembali...

Pokok aper lak tu...?Langsat la.....yg ni sebenarnya bukan pokok deeja pun...Yg ni pokok sedara deeja depan umah mak sedara tu ha....Tuan empunya pokok pesan,kalo datang, ambik je buah tu...So pe lagi.....jom kita pi jolok buah langsat.....
pokok tu tinggi....so jolok je lah...habis buah berterabur....lekas2 jom kutip....
Cepat2 taruh dalam plastik
La....tertonggeng-tonggeng si kauthar nak kutip buah....kikikiki
Taaaraaaa....sebaldi buah manggis.....kait kat pokok belakang umah.Tapi bukan deeja yg kait...mak sedara yg lagi sorang tu yg kait...deeja.....tukang makan je...hihihi...dasar org malas tul mek deeja ni kan....sedap oooo....dulu2,masa kecik2 deeja suka sangat makan jem manggis buatan sendiri....sekarang ni,dh lama xmakan jem tu...rindu la....saper nak tolong buat kat orang malas niiii?huhuhuhu

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com