Khamis, 19 November 2009

Watering....

Comei tak..?Akhirnya pencarian ku berhasil.Sudah sekian lama deeja mencari.Bukan xjumpa,dulu dh jumpa tapi rege tu mahal sangat so simpan dalam hati je lah....Itulah....deeja ni,semuanyer berkenan...kekadang tu rasa nak tergelak pun de,bila anak cakap ni bukan tempat siram air ke mama.Nape taruh bunga....Jawab aku....gaya inggeris..hikhik...Sekarang ni bukan deeja sorang je yg dok sebut gaya inggeris tapi anak2 semo dah pandai....Bila tgk bunga ros,semo gaya inggeris....tapi best gak,aku dapat sokongan dari family aku untuk tambahkan koleksi...Tapi,bak kata maklang azie....berbelanja biar berhemah.So,belanja tu jangan lah ikut perasaan....biar berpadanan dgn kita.Jangan bila org ada kita mesti ada tapi dah tak mampu,cari jugak duit sampai sanggup berhutang semata2 nak penuhi keinginan.Sebagai manusia yg mempunyai akal fikiran,berfikirlah dan janganlah mengikut hawa nafsu sahaja....Juga ingatlah....ukur baju dibadan sendiri....opssss...jgn ingat Deeja dok mengata org ye,tapi ini adalah peringatan untuk Deeja sendiri sebenarnya....

2 ulasan:

zailamohamad berkata...

betul tu..Zaila pun tak suka kalau beli barang hutang..takpe tunggu kama2 pun..janji puas hati kan;)

deeja berkata...

Zaila....
ya betoooiii...mmg betul,tambh lak kalo utang bnyk2 tak larat nk bayo...lagi le parah...bio lmbt asal selamat...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com