Rabu, 4 November 2009

Donut....oh...Donut....


Amacam....nampak gebu tak donut Deeja ni...Rasanya dah tentu sedap.Yg sebijik tu taruh topping cream je dan yg satu g tu Deeja buat special sikit...taruh cream dan ditabur ngan kacang...memang sedap...Sper tengok pun mesti terliur kan?Betoi tak...?
Mesti de yg tanya atau dok mengata kat Deeja ni,eleh buat ke beli tu...?Nampak cantik cam dah pro je...lagipun takkan 2 bijik je kot....?Mengata le kat Deeja.....Ye lah Deeja ngaku....dengn sesungguh-sungguhnya donut tu bukanlah Deeja buat tapi beli je kat kedai.Memang istimewa donut ni kerana ia takkan basi walaupun disimpan bertahun.Eiiii...nmpk sangat Deeja nak nipu tu...Iye...betoi...kerna...donut ni cumalah donut untuk hiasan je....takleh makan pun....hahahaha

7 ulasan:

cik intan (◡‿◡✿) berkata...

.waaa tipah tertipuuuuu
.tp mmg nmpak sedap donut tuh!

~~zAnAfAhMi~~ berkata...

gigih akak masuk sini semata2 nk tau resipi donut deeja...chit...tipu jugak!

iedaLUVsham berkata...

caiittt!!! donat tipuuu rupernyer, hahahah!!! :)

LOVE berkata...

Hehehe...cantik sungguh Donut hiasan tuh! ;)

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

huh...macam boley makan jer..

deeja berkata...

Hai..hai semua...
Intan,Zana,Ieda& Love...
ekekkeke...sekali-sekala Deeja wat citer tipah tertipu...

deeja berkata...

Alvin...
tengok boleh rasa jangan...kang trus masuk wad spital teluk intan...huhuhu

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com