Sabtu, 17 Oktober 2009

Airasia......






Anda dah tengok iklan Airasia ni kat Tv..?Apa pandangan anda tentang iklan ni..?Adakah ia membina atau memberi kesan negatif pada anak2 cam budak dlm iklan tu?Ishhh...Ishhh...Ishhhh...

10 ulasan:

Cath J berkata...

Iklan pertama yg aku nampak tunjuk kan 'bontot' org...wahkakkakakaka...

ZaEr.. berkata...

Mule2 z xfaham sgt sal tgk skali imbas.Kali ke 2 tgk baru faham.Blh lps plk iklan cenggini kat tv.Huhu..Mngajar bdk2 kecik jd "gelenyar".

deeja berkata...

Hai CJ
bontot pun laku,leh jadi iklan..

Hai ZaEr
Ide macam2,sampai dah macam org xde idea...toi tak...huhu

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

ini iklan persis lucah...menggalakkan budak2 kenal maksiat..bagus la iklan ni ditayangkangkan sempena dunia nak kiamat ni..

al-lavendari berkata...

nak untung apa2 pun orang buat. kawal selianya di mana ya?

IxoR@ berkata...

ixora pun terkejut badak memula tgk iklan nih, cam heran...cam ne leh lepas....ermm, apapun...mesti ada sebab musababnya....

mungkin bila ramai yg dah komen, part tang muntut tu dia potong....

:D

Yatie berkata...

iklan mcm nih not suppose ditayangkan.. actually byk lagi... iklan yang tak sepatutnya ditayangkan....kesan negatif. nanti budak-budak takleh beza mana baik mana buruk...

mungkin air asia kena ada attire yang sopan sikit la... yatie, sawanila.com

zailamohamad berkata...

salam kenal..a'alah kan?? apa motif iklan ni yea???

MommyCT berkata...

salam...kunjungan balas. Hmmm sapalah gaknye yg bg pelepasan ye.

cik intan (◡‿◡✿) berkata...

.x brp suke iklan neh
.tekejut die leh tunjuk b****t
.huu~

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com