Sabtu, 24 Oktober 2009

Menu hari ini......Burger....

Salam di hari Sabtu....Hari ni penyakit M datang.Ntah nape,sejak kebelakangan ni rasa cam malas je....Nak masak makan pun cam malas....Hiiiiiii....teruknyer minah sorang ni...sampai nak masak makan pun malas....So,untuk memudahkan kerja.....inilah hidangan untuk lunch kitorang tadi....ehhhmmmm...burger....Tapi bukan beli siap tau....sedia sendiri ni.....
Nampak tu,de tomato,salad,bawang,keju,sos dan mayonis....Kalo makan camni hari2.... mampus....banyak le kalori dan bertambah kolestrol...Tapi sekali-sekala takpe kan....Pujuk diri sendiri dan nak sedapkan hati je....Awat sos sikit sangat tu..?Tak leh banyak2,kang meleleh lak....
Ini daging yg sedang dibakar....dari jenama terkenal kat Malaysia ni....Jenama ni je yg Deeja suka...yg len tu....tak sesuai tekak...De gaya tak nak jual burger ni..?Laku tak kalau Deeja meniaga burger depan umah..?Tapi kan...husben Deeja penah de pengalaman jual burger ni,sebelum dia dapat keje tetap dulu....Amacam burger Deeja ni,de yg teringin tak.....TAKKKKKKK......saper yg jawab tu...?Alamak.......!!!!!!!!!!!

5 ulasan:

ZaEr.. berkata...

kalau hubby z suke sgt la mkn cenggini..buat plk tengah2 malam..tp yg masak dia la..hehe

LOVE berkata...

Whoa rajin buat burger erk kak??? jenama pe tuh??? hihi :)

deeja berkata...

Zaer...
tringt zmn bljo dulu,mmg mlm2 suka mkn burger sambil study...

Love...
Nak makan kena rajin le gak wlpun malas..hihi..jenama Ramly je...saje..malas nk promote..huhu

IxoR@ berkata...

Ixora nak..nak nak nak...

Nak daging double tau!

:D

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

apasal burger ni nampak cam sedap dari big mac...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com