Khamis, 29 Oktober 2009

Pucuk paku wif udang...

Yg ni sebenornyer lauk semalam.Saje nak posing ari ni...Pucuk paku ni dah beli banyak hari,kat pasar malam Kamunting...Deeja memang selalu p sana kalo nak cari sayur2 kampung.Rege murah...Kat Kamunting,pasar malam pada hari Rabu,Khamis dan Sabtu...Luas gak tapak pasar malam tu...macam2 ada...Saper peronah pegi...?Dah tentu....kawan baru Deeja yg dok kat Kamunting tu....betoi tak Ish?(blog dia nama sama ngan blog deeja).Tapi Deeja lum penah jumpa dia g,baru brtegur sapa kat shoutbox je...
K...lah berbalik pada pucuk paku ni.....wat tumis belacan je....ala sambal belacan pastu tumis campuq le pucuk paku ngn udang.Udang tu feveret anak2 Deeja,itu yg taruh sekali....Malas dah nak wat masak len...Uiiiii...dasar orang malas tul.......kikikikiki..

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com