Jumaat, 23 Oktober 2009

Cuci mata jap....

Fuh.....lepas geram pase tak dapat nak masuk blog ari ni...So untuk hilangkan tension,dengan sengaja mama Deeja yg memang tengah tension ni nak tayang koleksi2 ala2 inggeris yg tak seberapa ni....Sesaper yg nak termuntah tengok tu,kena tengok gak...hahahaha....Ye la,orang len dah tak heran lagi dah ngan benda alah semua ni.Aku ni je,yg baru terhegeh-hegeh nak mengumpul gak.Tak padan ngan takde keje,masih de hati lagi nak mendeco-deco....Eiii lantak kat aku le....bukan dok mintak duit sesaper pun(Edisi merepek kat diri sendiri)
Ha...de sesaper yg tergelak ngan koleksi aku ni....?Lantak kowang le nak gelak ke idak...Ha...de yg senyum sowang2 tu....takpe..takpe...(Edisi orang tension merepek)

Kah..kah...kah...lembu pun jadi koleksi.....tahan perut....gelak le...Tu bukan aku beli tu..hadiah dari adik ipar aku untuk si Najla.Tabung sebenarnyer....tapi aku berkenan lak...so jadi koleksi aku le gak....

Sekian edisi cuci mata dan merepek sowang-sowang.....

6 ulasan:

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

kepala lembu pun boleh....

MommyCT berkata...

hahah..i takut nak start walopon suker english style.

IxoR@ berkata...

kalau la hubby ixora...dia akan kata " tempat kumpul habuk " !!!!

orang lelaki mmg alergic menda2 cam ni...hakikatnya cantik apa....

:D

deeja berkata...

alvin..
ya betul...jgn jd zoo sudah..

mommy ct..
start je...deeja pun bknnyer semo english style...bleh rabak kalo ikut 100%

ixora..
memg toi tu,tapi nasib hubby akak xkisah peel akak ni...hihi

kakpah berkata...

deeja, salaaaammmmmmm.... pekabo.
Akak tengah senyum2 gak ni hehe..

deeja berkata...

salam kakpah...deeja sihat...kekadg je xok...
eeiiihhhh..lebarnyer senyum akak...hihi

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com