Isnin, 5 Oktober 2009

Biskut Raya 2009......


Assalamualaikum.........atas permintaan ramai...(hihi....de ke permintaan ni..?),hari ni barulah sempat Deeja nak tayang biskut raya.Yang sememangnya dah pun habis...hoho...Memang tak sempat nak upload.Orang len dah tayang dari bulan Ramadhan g,tapi Deeja ni dah 2 minggu raya baru nak tayang....Ehhhh...betoi ka Deeja buat ni...?Iye....betoi.....

Malu sebenornya nak tunjuk,huduh2 rasanya biskut raya Deeja ni.Layan je lah gambo kat atas tu ye....Resipi...nanti kalo de kelapangan Deeja akan tulis.Tapi rasanya semo teman2 dah pandai pun wat biskut kan...

Sambil2 tengok gambo,jgnle ngutuk lak.Maklumle,de gambor tu background de paper....hihi...sebenonya masa tu tengah taruh cekelat....Cari talam,dah abis le plak,so susun atas meja beralaskan paper je....Jgn gelak ye....

Petang ni,kat Tepeng ni hujan.Sebenornya Deeja ni baru balik dari Ipoh.De hal sikit.Pegi kul 2 ptg td,ni baru sampai balik.Sepanjang jalan hujan.Tadi Deeja p ambik kamera,anto repair kat Sony Service.Kat Tepeng ni xde,kalo anto kedai kat Tpg,depa p anto Ipoh gak.So,pegi sndri lagi senang.Lepas tu p GM.Saje p ronda2.Deeja sempat sambar seluar sehelai.Murah je rm39.90 je.Yg hubby lak,dok pusing kat area bawah...tengok handset.Cadang dia tu nak beli satu g,yg de gps.Tu le,xleh de duit...mesti nak perabih.Tapi tak beli le lagi,baru cadang2.

Balik dari GM,dah otw nak balik Tepeng,nak le singgah Jalan Kuala.Nak jenguk kedai bunga kat situ.Tapi pe kan daya,xde rezeki cina kedai tu,hujan lebat.So.......masuk je highway.....Trus balik....Sampai umah...ngadap laptop...Abis citer....huhuhuhu....hujan masih lebat.....

3 ulasan:

ikiqzana berkata...

wah buat sendiri biskut raya.. nmpk sedap tu..

deeja berkata...

salam ikiqzana...
mmg tiap2 tahun wat sendiri,nak makan tu bleh la,tapi kalo nak sedap...ehmmmm....

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

itu ari adik aku tawen..catering tu buat nasi ni la...

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com