Jumaat, 9 Oktober 2009

Yesterday punyer Dinner......


Salam hari Jumaat....N3 ni sebenonyer citer semalam.Tapi xleh nk upload semalam,maka hari ni baru Deeja tayang gambo yg dh basi ni..

Xde pe yg menarik pun....cuma nak tayang wajah2 comel puteri2 aku ni.Dah lama tak n3kan wajah depa...ni yg terbaru le...Semua pakat muka poyo je...Dah malam,dlm jam 9 lebih..Tu yg dok pakai baju tiduq tuuu...Najla lak baru balik dari mengaji.

Menu untk makan malam semalam,cuma beli pizza kat Pizza Hut je.....Sekali sekala leh le,kalo selalu rabak poket.Ye lah bukannyer murah makanan Itali ni,lenlah kalo bergaji ribu-ribuan hinggit...Aku ni.....ehmmmmm......poket baju pun takdak......


1 ulasan:

ezany berkata...

muka sedondon jer.. hehe..

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com