Jumaat, 2 Oktober 2009

Ole-Ole Dari Sabah....

Selesai sudah rasanyer citer pasal hari raya.Kali ni Deeja nak tunjuk plak ole-ole dari Sabah.Cian kat Deeja ni tak peronah pegi sana.Semua ni kirim kat adik ipar yg balik berhari raya kat Sabah tempohari.Hari Rabu kelmarin diorang balik ke sini.Singgah umah.Aku cuma masak nasi ayam jamu diorang.Agaknya diorang le tetamu terakhir wat masa ni.Jangan le kata Deeja ni nak menunjuk plak tapi saje nak berkongsi......Berkenan ngan mutiara.Ntah yg asli ke idak tak tahu le plak.Adik ipar tu pun men beli je.
Magnet ni antara barang wajib beli.Tak kira le kemana pun pegi,kitorang mesti cari magnet ni.Memang rasa benda ni cute sangat.Andai de sesiapa yg terlebih magnet tu sedekahle kat Deeja ye...hihi...
Baju wat anak-anak
Yang ni plak tentu le mak budak punyer.....Jadilah,wat kenangan....Bilale nak sampai sana ye....

1 ulasan:

alvin takda rumah harga 8juta story.... berkata...

kak deeja..saya punya ole2 ada tak??hhuhuuhu...saya teringin gak nak ke sabah

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com