Sabtu, 10 Oktober 2009

Pulut Mangga....


Salam pagi Sabtu.....Pagi ni cuba sarapan dengan makanan yg lain dari yg lain.Mungkin bagi sesetengah org dari utara tanahair dah biasa ngan pulut mangga.Tapi ini adalah kali pertama Deeja sekeluarga mencuba...Ish..ish..ish...jakunnyer kome ni...(kata kat diri sendiri ni..) Asalnya pulut ni mak Deeja yg masak.Husben Deeja plak bawak balik mempelam aka mangga.Mak dah masak ikan kayu untuk dimakan bersama pulut.Tapi disebabkan naluri ingin mencuba tu datang,Deeja try,test,tengok camne rasanyer pulut dimakan bersama mangga.Boleh le tahan rasanya.Deeja ni bukan peminat setia pulut,so makan ciput je.....dalam kata len....tak berapa lalu..huhuhihi...Yg banyaknyer makan buah mangga le...Manis.... Pulut....nak wat senang je...mula tu,rendam beras pulut ngan kunyit.Kemudian kukus ngan santan dan taruh garam sikit...Siap...Pastu...slice le mangga...ngap je le...

Tiada ulasan:

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com