Sabtu, 8 Ogos 2009

Dengarkan jawapannyer....

Disini ada 10 masalah.....Yang pertama....Banyak..2..Kedua...sikit2....Ketiga...kadang2..Keempat...ja..rang2....
Ish...cam nujum pak belalang le plak....
Apa ke bende ni?Inilah jawapan dr solan yg dilontarkan oleh Angah pada aku...AKU TELAH DITAGGGG....Hiiiii...
Angah.....Akan kusambut solan tuuu...
1.Nama timangan anda?
Ehhh...nama pun kna timang ke?Ingatke baby je...Panggilan manja takde,tp dikenali dgn AJA.....kini lepas beranak pinak DEEJA.....

2.Anda seorang yang.....?
Garang...sejak jadi mak budak ni...hiiii...Tapi bertempat...Aku berjiwa sensitif,mudah simpati,tak pandai berdolak-dalih,sukakan kedamaian...org Tepeng le ktkan.Mesra alam....tapi bukan Alam Flora....sukakan kehijauan alam semulajadi....

3.Insan yang teristimewa?
Rasa2nya....laki aku kot....Ihhhh3.....Tapi yang paling teristimewa dan tiada bandingan adalah....org yg melahirkan aku...Bondaku...Kemudian barulah puteri2ku....dan seluruh keluargaku serta saudara yg berkiblatkan Kaabah...

4.Lagu kesukaan...
Nak dengar ke?Tutup telinga masing2,sediakan payung....Inilah lagunya....lagu semasa aku dodoikan anak....DuDuDu....kwaw kwaw..Entahlah,aku pun tak pasti.Kerana setiap lagu itu ada irama dan melodinya.Yang pasti enak didengar....

5.Makanan kesukaan...
Tentulah masakan sendiri.Aper pun takpe..kecuali benda yang busuk2 cam petai....

6.Sikap yang membuat anda stres
Orang yang tak suka berterus terang,hipokrit,tak tepati janji dan orang tua yang buat perangai cam budak2

7.Warna kegemaran
Warna merah,hitam,pink, kuning dan hijau.Sebab merah itu menawan.Hitam itu elegan.Pink cukup feminin.Kuning ceria sangat dan hijau umpama alam yang terbentang luas.

8.Benda yang mesti ada dalam beg.
Dah tentu beg duit.Kalau takde cam pelarian lak...Beg kecik jadi cuma ada h/set,bdak,gincu,pen,

9.Kali terakhir anda menangis
Entahlah.....biar menjadi rahsia hati....

10.Tag untuk 6 rakan anda
Siapa ye?Takpelah aku pilih follower je lah...dan diumumkan...
  1. kakpah
  2. sis-lin
  3. miss hirose
  4. singgahansangratu
  5. maria
  6. hasue

1 ulasan:

kakpah berkata...

Berlari aku datang sini. rupanya nak bagi keje ye. Ooo deeja........... takper. nanti kakpah buat tapi lepas tu kena belanja makan.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com