Ahad, 9 Ogos 2009

Singgah makan di Tapah...

Sambung citer kat Tapah.....Kami singgah makan kat sebuah kedai makan bersebelahan dengan Masjid Tapah.Makanan kat sini enak jugalah wat tekak aku.Berselera je makan walaupun masa tu dah kul 4 ptg.Kiter makan nasi campur.Lauk2 banyak.Nasi pun dok panas g.

Tgh lapo ni....
Deretan lauk pauk yang membuka selera..Pilih je....Pastu...kena bayo le.....
Aku tunjuk ni nak bg pakat terliur,maklumle bulan posa dah dekat ni....
Ayam bakar ngan ikan tu best,sedap....Cicah ayor asam pehhhh....Tgh tulis ni pun dok rs teringin
Ni le kedainyer.....Pakcik...teman tolong promote ni...nanti bg mkn free ye....
Yang ni kat pasar malam.Macam-macam ada.Kalah astro....Sedap...teringat koleh kacang.Tak cukup le makan semalam.
Slurrppp....ahhhh hilang dahaga teman....
kue teow goreng ni sedap tau...siap beli 8 bungkus g.ader udang ngan kerang.
cili jeruk best......
YG PASTI MAKANAN KT TAPAH ENAK-ENAK BELAKA,joM RAME2 G tAPAH

2 ulasan:

kakpah berkata...

Oooo... sengaja nak bagi orang terlior ek...

Yunus Badawi berkata...

Salam kenal.

Tempat tu mmg faveret bagi org yg lalu di pekan Tapah. Tapi harga dia boleh tahan jugak sbb dah femes. Kalau nak murah lagi boleh pegi yg kat jalan menghala ke Tol plaza/Cameron Highland.

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com