Khamis, 13 Ogos 2009

Jemput makan....

Amacam....lazat tak laksa ni?Ini laksa Taiping mali oooo....


Sate ni plk....menyelerakan tak?

Sedap oooo murtabak ni.....
Jagung ni lemak berkrim....

Jemputle makan semua.....Sebenonye....makanan kat atas tu semuanya beli...Aku tak masak la...kecuali jagung tu,aku kukus sendiri...Hari ni ada pasar malam dekat ngan tempat tuisyen kakYong.So pe lagi,sambil2 tu jelajah le pasar malam.Memang rambang mata tengok makanan...Semua nampak enak-enak je.Tapikan kekadang tu nampak je sedap tapi bila kita beli ahhh tak sedap langsung...harap rupa je cantik...banyak kali gak terkena camtu...Kuih bukan men berseri g tapi rasa hampeh....Berhati-hatilah beli kuih kat pasar Ramadhan nnti(pesanan penaja)hehehe.....
Aku skrng ni dah jd giler dok amik gambo.Sikit2 cari kamera.Snap sana,snap sini.sebenarnya bukan pe...,salah satu memang hobi,kedua nak test kamera ni.Asyik jadi tak lawa je gambonye...muka dok gelap je...Jenuh dok setting....banyak plk tu...ishhh tak reti aku...tapi gerodak jugalah.Kiranya gambar yg aku upload ni eksperimen aku pada kamera....

8 ulasan:

Sis-Lin berkata...

ishhh blk2 ni dr mesjid tgk laksa,ngencesss woo..td kt mesjid mkn ns ambang jek..hehehe

TokNabe berkata...

Murtabak tu yang nampak menyelerakan. Kalau tengok bulan puasa ni lagi ngeces.

ria_adria berkata...

huaa jadi lapar huhuhu

oh iya

ada awards dari ku untuk kamu mohon di terima yah :)

http://riaadria.blogspot.com/2009/08/corat-coret-awards.html

dotblogspotdotkom berkata...

hu lawey... bikin lapar saje tgk itu gambo...

perut makin kuat berkeroncong...

deeja berkata...

Sabor....semua..inilah cabaran sblum posa...Takpe,itu hanya nk uji iman.....Layan je....hihihi

izan berkata...

deeja,

sedapnya menjamu mata.... perut kenyang rasa lapar balik ...:D

deeja berkata...

ada 1 petua....jamu mata takyah bayar...jamu perut kena bayar...ish..ish ..dunia..oh dunia

mimie loma berkata...

betul tu deeja ...tu lah nafsu mata nama nye....akak pun kekadang camtu gak.....kalau g pasar mlm tk beli mknan tak sah kan...
tapi tu lah kekadang indah rupa dari rase nye.......nmpk bkn main sedap....bila mkn haprak...
Ni bln pose harap2 dapat lah kite thn nafsu beli kite ni ye......insyaallah

bacalah........bekalan kita disana nanti.......

Search in the Quran
Search:
Download | Free Code
www.SearchTruth.com